Balla Gergely (10.12)
Johnny K. Palmer (10.19.)
Maria Broberg (11.03)
Diaz (11.23.)
Müller Péter Sziámi (HU): A dalszövegírás alaphelyzetei
Emeleti előadóteremMüller Péter interaktív előadásában a dalszövegírás alaphelyzeteit veszi szemügyre: milyen az, amikor szövegre készül a zene, és milyen, amikor fordítva. A szakmai szempontrendszereken – ritmikai egység, bemondás, verze és refrén...
Hegyi György (HU): Dal és Elme | mesterkurzus
Emeleti kisteremMiközben szövegíróként a rímeket és a "bemondásokat" vadásszuk, pár alapvető kérdést sosem teszünk fel magunknak. Mi a dal? Honnan ered, és hogyan hat ránk? Hogyan működik az elménk szövegírás, dalszerzés...
Saya Noé (HU, MY) & Ian O’Sullivan (IRL, HU): Dalszövegírás anyanyelven és második nyelven: az önkifejezés dilemmái
Földszinti előadóteremA külföldön, de magyar családban felnőtt, az angolt anyanyelvként használó Saya Noé és a Magyarországon élő, ír származású, de magyar nyelven is alkotó Ian O’Sullivan beszélgetése anyanyelv és választott nyelv,...
Johnny K. Palmer (HU, AT): Gyakorlati Toplining Workshop
Földszinti előadóteremSzámtalan zenei műfaj – mint például a gospel, a rock’n’roll, az r&b/soul, a country, a blues, a rap, a swing és a dzsessz – született és indult világhódító útjára az...
Tóth Péter Benjamin (Artisjus, HU): A zenei szerzői jog alapjai dalszövegíróknak
Emeleti előadóteremHogyan lesz szerzői jogdíjad a dalszövegeidből? Vajon megváltoztathatja vagy felhasználhatja-e bárki pólón, bögrén az általad írt sorokat az engedélyed nélkül? Lehet kontrollod a szövegeid sorsa felett? Tóth Péter Benjamin (Artisjus)...
Szepesi Mátyás (HU): Tyúk vagy tojás – avagy zenét írjunk előbb vagy szöveget?
Emeleti előadóteremHogyan válik egy jó dalban a zene és a szöveg elválaszthatatlanná? Miért nem elég, ha “jól énekelhető” verseket írunk dalszöveg gyanánt? A zene és a szöveg egysége kialakulhat akár a...